Summer....bore?

Tjo!
Jag har sommarlov hihihi.
Men ska jag vara ärlig så är det en ganska skum känsla. Har som sagt inte varit ledig på riktigt sen förra sommaren, och jag kan inte riktigt få kläm på hur det känns. Det är skönt att inte ha en massa plugg hängandes över en, men samtidigt... vad ska jag då göra? Den senaste månaden har jag sett fram emot sommaren så mycket, jag ska läsa som en galning, kolla på en jäkla massa serier och filmer och bara hänga med mina vänner. Läsa var det första jag gjorde igår och spenderade största dagen med att göra. Har även läst lite nu imorse, nu håller jag på och kollar på Arkiv X. Men sen då?
Hahahaha!
Snacka om ironi!
Här har jag gått och längtat efter att kunna göra vad jag vill, och när så väl är fallet så vet jag inte vad jag ska göra! :P

Nä, tillbaka till Arkiv X. Sen läsa lite till, sen städa till marsvinen. Och kanske en promenad på det också. Ja det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0