Tröttheten är över mig

Det blev inte så mycket med mina planer för kvällen.
Orkar inte riktigt göra något vettigt av det hela, utan sitter istället i soffan och surfar runt. Får väl se vart jag hamnar därute i cyber-världen. Just nu är det typ bara det som jag orkar med. Är så trött, och all stress och oro över skolan har tagit ut sin rätt. Just nu känns jag bara som ett tomt skal. Men det är ingen fara, det går över. Det gör det alltid. Förr eller senare, och på det ena sättet eller det andra. Så är det alltid. Som tur är har jag nu lite ledighet att se fram emot. Det behövs, det gör det verkligen. Och snart är jag mitt gammla jag igen och jag kan njuta av mina fina vänners närhet. Härliga cykelturer och pratstunder med Honey Bunny, förtroeliga kvällar i nätet med Sanne och det underbara samt efterlängtade myspyset med min fina snäcka Hanna. ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0