Skåne!

Skåne skåne skåne
Lalalalala :D
Jag sitter fortfarande och äter frukost... och jag har gjort det i typ 2 timmar nu!
Haha men det hände lite saker emellan så jag kom liksom av mig. Som till exempel när Bonnie kom smygandes och lirkade sig in mellan bordet och min stol och satt bestämt där och puttade på mig med hela sin tyngd. Det var lite svårt att ignorera henne, så frukosten fick vänta lite ;)
När jag väl ätit klart tänkte jag ta bort mitt nagellack, gå och duscha, måla på nytt nagellack och sen bara plugga så mycket som möjligt. :)

Ikväll blir det nämligen party party!! Hos Hannapanna-smulan! ;)
Sweeet, hemmafest i högsta grad och inte minst födelsedagsfest! Awesome!

------------------------------------------

Update: Såg att jag glömt att posta detta..:P
Så nej, jag sitter inte fortfarande och äter frukost! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0