Uppe med tuppen, med lite hjälp

Idag gick jag upp 06:50!
OMG jag är stolt!
Hur grym är inte jag ibland då? ;) hahaha

Sen att jag inte hade så jättemycket val då jag har föreläsning från klockan 9, men ändå! ;)
Men det bästa av allt var nog att det faktiskt inte var sådär jättejobbigt att komma upp imorse!
Tror att det är mammas tips som har börjat att ge effekt nu faktiskt.
Jag försöker att gå och lägga mig tidigare på kvällarna, igår till exempel gick jag och la mig vid 23...
Jag vet, vem hade kunnat tro det?!
Jag Emelie Svensson, la mig i sängen före 12!!
Bara det är värd en applåd i sig! ;)

Det andra tipset som mamma har gett mig som jag nu också följer är att ta ett naturläkemedel (som jag inte kommer ihåg vad det heter just nu) men som i varje fall ska hjälpa till om man har insomningssvårigheter. Och det är ju något som jag har haft ett bra tag nu. Men nu har jag i varje fall börjat att känna att det här faktiskt hjälper och jag somnar fortare och får sova längre! Innan kunde jag ligga vaken i sängen i upp till 4 timmar innan jag somnade (kunde gå och lägga mig vid 12 och 04 var jag fortfarand vaken), men nu somnar jag istället på kanske bara en halvtimme!
Sweeeeet!


Fast det bästa sättet att somna är fortfarande när jag har Axe att mysa ner mig i sängen med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0