Ibland är jag bara så jäkla grym...

Jallah jallah... pytt i panna

Okej, jag erkänner att det var inget vidare rim... så vi glömmer det nu va och går vidare! Alla kan vi göra misstag! Att fela är mänskligt, men att förlåta är... allas jävla plikt!
Ja, hmm det var något som blev fel där också märker jag. Moving on!

Imorse blev jag så sjukt stolt över mig själv!
Jag vaknade nämligen klockan 8... av mig själv!! Inget alarm, ingen klockan, utan jag bara slog upp mina två blå och sen var jag vaken! Awesome!
Sen tog jag mig en lite promenix ute i det fina vädret, vilket var så underbart och härligt så! Alla borde börja morgonen med en promenad, man blir så glad!
Sen hem igen och duscha och nu sitter jag och äter min frukost... det har tagit mig en timme...:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0