Effektiv dag!

Ojojoj vilken effektiv dag!
Började dagen klockan 8 på högskolebiblioteket med Michelle. Gick igenom lite inför vårat projektarbete. Sen halv 10 hade vi möte på WSP inför kommande examensarbete. Kvart över 10 var det föreläsning till 12. Sen hem och sätta sig och läsa, läsa, läsa. Hade nämligen gett mig den på att jag ska plugga 8 timmar idag, bara för att få lite undanstökat. Nu har jag pluggat mina 8 timmar. Och jag är helt slut i bollen. Men sitter ändå och kollar på inspelning från föreläsningen i måndags.

Vid 4 kom Sanne ner och hängde med mig och fikade. Satt och snackade och hade det så underbart som bara vi kan ;)! Ska upp till henne sen vid tio och kolla på True Blood. Sen får det nog bli sängen för min del, för är sjukt trött. Och imorgon är det dags igen. Malin och hennes projektgrupp ska arbeta i köket imorgon... de kommer vid 8. Så det är lika bra att gå upp tidigare så att jag hinner fixa frukost och sånt så att jag inte behöver störa dem mer än nödvändigt. Plus att jag är så sjukt osocial på morgonen att det är läskigt... hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj hjälp! Jag hade ALDRIG orkat med det. Haha :)

2011-11-23 @ 21:46:13
URL: http://byragda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0