Jag lever...

Jamen tjena!
Det var ett tag sen, jag vet.
Har inte orkat blogga något. Och inte heller haft något att skriva om. Så då blir det som det blir. Haha
Förra helgen var jag hos Anna i Kristianstad, superduper niceigt!
Denna helgen var jag nere i Skåne och mös med familjen och Hannapanna!
Som vanligt blev det ju inte så mycket pluggande som jag envisas med att tro att jag ska hinna med när jag är nere.. Att man aldrig lär sig. haha

Men igår så var jag och Hanna och red. Och det var riktigt nice! Mycket roligare än att plugga. Fasen alltså. Hade så gärna velat börja rida igen. Hoppas på att kanske få följa med Hanna och rida när jag är hemma under jul och nyår. Hoppas, hoppas, hoppas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0