Jag är grym

Fan idag har jag varit grym!
Det kommer vissa dagar då jag bara är det. Haha
Trots att jag inte var hemma fören någon gång efter 11 (orkade inte sova själv), kom ut ur duschen vid halv 12, käkade frukost till strax innan 13, så har jag ändå hunnit plugga mycket idag!
Är lite stolt över mig själv faktiskt, dessvärre kan jag ju inte påstå att jag fattar ett skit av det jag läst...
Men nu ska jag läsa lite till, sen bär det av hem till fina Michelle för lite mys. Längtar!
Sen är det hem och fortsätta att plugga igen som gäller. Jag SKA bli klart med kapitel 7 idag! Har väl cirka 20 sidor kvar. Så det ska nog gå att fixa.


Converse är den finaste skon, ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0