Lång dag

Känns som att det har varit en väldigt lång dag idag. Men så är det ju ibland. Dock så har den inte varit jobbigt lång, utan mer att det har varit mycket att göra.
Har haft föreläsning och pluggat en massa. Och nu håller jag på och tvättar samtidigt som jag läser de sista sidorna i den 6:e och sista av böckerna, "Förvaltningsrättens grunder".
Jag ska snart springa ner till tvättstugan och ordna med tvätten. Efter det ska jag upp till S:arna och skriva ut lite lagar som vi ska ha med oss till tentan i Förvaltning och Kommunikation.
Problemet är väl bara att jag inte är helt säker på att jag har rätt lagar, eller var jag får tag i alla. Men men, det löser sig!


Jag vet att bilden inte har med texten att göra, men den är ju bara så söt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0