No more HP

Sitter och funderar på lite allt möjligt.
Precis så slog det mig föresten att det inte kommer några nya Harry Potter filmer...
Ja, jag vet. Jag har ju naturligtvis vetat det ett bra tag. Men det som slog mig var ju inte just det faktum att det inte kommer nya flmer, utan att alla de som har spelat i filmerna nu inte kommer att jobba tillsammans igen.
Man hör ju ofta att man blir som en liten familj under en film-inspelning. Tänk då vilka band som måste ha skapats under dessa filmerna. Jag menar om 1 film kan binda ihop folk, vad kan då inte 8 filmer göra? :O
Barnen har ju växt upp tillsammans... Undrar hur det känns nu, att veta att den tiden är förbi?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0