Tenta plugg på G

Dagen so far har gått åt till att tenta plugga.
Shit vad det finns mycket att läsa om djurskydd. Anteckningar, häften, power-point, lärarens anteckningar, föreskrifter, böckerna och så lite uppgifter. Dock har jag inte gjort allt detta utan berättade bara vad jag har för material att jobba med. ;)
Idag har jag sattsat in mig på mina egna anteckningar, anteckningarna från läraren som jag har på datorn och häftena om Hund, katt & smådjur. Tänkte även försöka hinna läsa Djurskyddsmyndighetens föreskriftsmotiv (därför jag sitter vid datorn nu). Kom nämligen på att jag inte har läst det och det var en av de sakerna som läraren sa till att vi skulle kolla på. Inte för att jag tror att det kommer komma någon sådan fråga på tentan, men det är lika bra att vara på den säkra sidan. :)

För att höja mitt humör lite i allt plugg, så har jag gjort varm choklad! :D


Chokladen ser nästan svart ut... så ser den inte ut i verkligheten...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0