Varför är jag vaken? Mjölka!

Morrn morrn!
Är väl lite sådär lagom pigg på det faktum att jag är uppe kvart över fyra...
Ställde klockan på 03.00 egentligen, men när den väl ringde så ställde jag om den till 03.45 istället. Jag hade ju nämligen tämligen svårt för att somna igår. Jag gav mig i kast med att försöka runt halv elva någon gång. Då la jag mig och läste. Men med tanke på att jag brukar gå och lägga mig runt halv 1-1 i vanliga fall, så behöver jag väl inte ens nämna att jag inte somnade när jag skulle.
Så här ser ni en "glad" tjej som har sovit 2-3 timmar i natt, och nu ska iväg i 12 timmar.

Men va fan, det måste ju göras. Det är ju ingens fel att jag inte kan sova. Dags att vakna till och tagga till lite!
Carl kommer om en halvtimme, bäst att jag trycker i mig mackan! (Ett tips, undvik gärna att äta frukost vid denna tidpunkt...)

Dags för mjölkning av kossor! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0