100 vackra bilder



När jag och Michelle var på våran loppis-runda så hittade jag bland annat den här boken. Som jag nu har suttit och läst, medan jag kollat på alla de vackra bilderna. Riktigt fina bilder, blev lite avundsjuk ibland. Jag vill också få chansen att fota en vild tiger som är mitt inne i ett språng. Eller en flock med vargar som vandrar över ett snöbeklätt område. Men men, jag kan jag med! Fast jag får nöja mig med att fota djur i djurparker istället...;)

Tiger
Denna bilden är inte den bästa, varken med färger eller kvalité. Men jag älskar den ändå. Dels för att det är en tiger, dels för att den är fotad med min gamla digitalkamera som inte är den bästa... men ändå lyckades jag någorlunda...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0