Very important stuff... NOT

Amen tjena!
Kolla vem som är vaken och lever! :O
Herre jissus... (läses med min knasiga egentillverkade dialekt) (så hahaha, ni kan inte läsa det. ;))

Hur kommer det sig då att jag är här inne vid denna tidpunkt? Och varför jag aldrig uppdaterar annars?
Ja det är två viktiga frågor som bör besvaras.

Nä, men idag ska vi faktiskt på studiebesök med djurskyddskursen! Yay!!
Så vi ska köra härifrån vid kvart över 8. (Sanne är grym. För hon har både körkort OCH lånat en bil! Riktig cooling, särskilt när jag får åka i den)...XD
Därför jag sitter här och äter frukost vid denna tid. Fast som vanligt är jag lite seg...
Vi ska iväg och kolla på ett "Active-stable", intressant!!
Mer om det när jag faktiskt har varit där...

Ja, det här var ju verkligen ett livsviktigt inlägg, men kände att jag behövde i varje fall uppdatera lite. Jag menar, vem vill inte veta allt som händer i mitt extremt händelsrika liv? Där det händer så mycket att jag inte ens har tid att plugga...

Fan vad jag ljuger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0