He's back!

Efter en härlig "weekend" hemma hos familjen så är jag nu tillbaka i Halmstad. Och jag är inte ensam heller. Axe är nämligen med mig! Min älskade lille pluttefis är här med mig i hstad och håller mig sällskap. Och vi har redan kommit till rätta båda två. Jag sitter i soffan och kollar på animen "Kikkis expressbud", och Axe ligger bredvid mig i soffan och snarkar. Det tog inte lång tid för honom att känna igen sig och komma till ro. Gullungen min. ♥




Vi åkte upp hela familjen till halmstad och tog en kopp kaffe i lägenheten, innan vi begav oss ut till Halmstads centrum för att hitta en resturang att äta på. Vi fick en lyckoträff, ingen aning om vad stället hette. Men gud så mycket mat man fick på tallriken. Jag tog en Carbonara... MUMS!
Så nu är man ju lätt sagt mätt och belåten. ;)
Pappa fixade en doggie-bag, så hundarna fick också smaka av den goda maten. Det var verkligen uppskattat. Så pass mycket att det slutade med att Bonnie hade ett långt spaghetti strå bakom örat... Haha!
Mina rara gullungar! ♥

Det var inte längesedan de åkte, men jag saknar redan min familj. Men jag har ju i alla fall Axe här som håller mig sällskap och livar upp mig. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0