Spartacus

Så, nu har jag då sett klart det första avsnittet av andra säsongen av Spartacus, den säsong som heter Vengeance.
Nu när jag sett klart avsnittet så tycker jag att det verkar bra, men i början var jag riktigt besviken och ganska uttråkad faktiskt. Det beror väl egentligen på att det var för många från de förra säsongerna som inte var med. Och de som väl var med hade ändrats så mycket att man knappt kände igen dem..:P
Men eftersom Lucy Lawless är med även denna säsongen så får jag nog ge det en chans till ;). Måste säga att det var överraskande att hon var med för hon fick ett svärd i magen i slutet av förra säsongen. Så coolt att Lucretia överlevde. :P Det är mycket intriger här vettni ;).

Jaja vi får väl se hur det går, Patrik har lovat att det kommer att bli bättre och att man kommer fastna mer och mer. Så jag litar på honom och fortsätter att kolla. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0