Great Expectations

Nu sitter jag här i mitt kära föräldrahem och kollar på lite serier.
Just nu kollar jag på en BBC serie som sändes i julas som heter Great Expectations.
Charles Dickens såklart! ;)
Riktigt bra faktiskt, men vad mer kan man vänta sig, det är ju faktiskt BBC som ligger bakom, och då brukar det bli bra. hihi
Och dessutom är Gillian Anderson (Arkiv X) med och spelar en av huvudrollerna, så serien MÅSTE ju vara bra. Fast man ser inte riktigt att det är hon. För hon spelar en vithårig, galen, sörjande, 50-åring eller något däromkring.


Gillian Anderson, som Miss Havisham.


Och här har vi Helena Bonham Carter, som spelar samma roll. I en annan produktion.


Idag har det inte hänt så mycket, har myst med familjen och haft det gött. Fyllt min dator... not good.
Och hållt på och smsat med alla "Åkarpsbor" för att se om det är någon som vill hitta på något. Ingen framgång än så länge, som ni kanske gissar. Annars hade jag ju inte suttit här nu. Doooh! Haha

Men nu ska jag ta mig en varm kopp med Chai te och kolla vidare på min sorgliga Charles Dickens serie. Och äta en massa choklad från mitt påskägg som bara består av en massa fancy-pancy chokladbitar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0