Axe och Slingersvans

Innan jag åkte till Halmstad i helgen så passade jag på att städa till alla muspojkarna. Och medan jag städade deras burar så satte jag Axe på att vakta de små liven så att de inte hittade på något bus. Jag måste ju bara säga att jag är så himla lycklig över att Axe förstår att mina husdjur inte är lovligt byte. Att han kan förstå skillnaden mellan en mus som springer runt på mitt golv och en kanin som springer runt i skogen...
 
Men bara för att han inte äter upp dem betyder det inte att han uppskattar om de kryper på honom. haha
Mössen har en tendens att tycka att det är oerhört roligt att springa fram till Axe och klättra runt på honom. Något som Axe INTE uppskattar. Och anledningen till att han inte villa ha dem på sig är för att han just som jag sa innan vet att han inte får röra dem. Så när de kommer för nära blir han ängslig och flyttar gärna på sig. Precis som om han försöker säga att han vet att han inte får röra dem, så då borde inte dem får röra honom heller. Bara så att jag inte tror att det är hans fel att de kryper på honom. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0