Second Hand shopping!

Jag cyklade in till stan idag och mötte upp Sonia och Hermin där.
Vi gick runt och kollade lite affärer och snackade och hade trevligt. Det var härligt att få träffa dem båda två igen. Hermin har jag bara träffat några gånger och det var längesen sist, men hon är en härlig tjej som är lätt att prata med. Och Sonia har jag inte heller träffat på riktigt länge, och det var ännu längre sen vi umgicks utanför skolan. Så det var riktigt kul. Vi var inne på myrornas och där köpte jag som vanligt lite böcker. Sen gick Sonia och jag bort till Röda korset, där jag köpte ännu mer böcker! Men jag kan stolt säga att ingen av böckerna var ett impulsköp, utan alla var sådana som jag letade efter eller har velat läsa länge. :)
Så plus i taket till mig, haha.
Sen hittade jag även en mugg som jag bara måste ha! När ni ser den så förstår ni varför. ;)
Och eftersom det var second hand så var det ju billigt också. ;)
 
25:-
15:-
15:-
35:-
5:-
10:-
10:-
10:-
Kolla!
Min Starbucks mugg har fått en lillebror/lillasyster!
Jag var bara tvungen att köpa den söta lilla saken när jag så den. :)
10:- tycker jag var ett billigt och rimligt pris för den lilla sötnosen.
Nu har jag två muggar i olika storlekar! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0