Födelsedag och firande!

I torsdags så fyllde jag år, hela 24 bast. Ojoj. Bara ett år kvar innan 25. Läskigt.
Jag firade min födelsedag med en mysig frukost med Axe, sen stack jag och Josefine in till stan. Där så gick vi runt i affärer och shoppade och hade oss. Sen blev det en mysig fika på Espresso House. Vid 2 så mötte jag upp Sonia utanför biografen och så gick vi på Seniorsbio (rekommenderas) och såg filmen "En oväntad vänskap". En fransk drama/komedi som jag verkligen rekommenderar. Den var riktigt bra. Efter bion så cyklade jag hem och spenderade kvällen med film och mys med Axe nerbäddade i min säng.

Idag så kommer familjen upp och hälsar på mig. Och det ser jag sååå fram emot! Dock så har vi bara 15 grader i lägenheten just nu, så har en känsla av att de alla kommer att frysa ihjäl, då de inte är vana vid lägenhetskyla...;)

Nu måste jag fortsätta med mitt kaffe och försöka hitta några kläder att ha på mig. :)
Gärna något varmt och helst med extra fodring...;) Här är svinkallt!

Haj haj!
 
Jag och Axe dansade på min och Josefines tentafest, för några veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0