Christine

I helgen köpte jag de två första säsongerna av "The new adventures of old Christine".
Jag är nu inne på andra skivan av andra säsongen, och gud vad jag älskar denna serien!
Innan har jag bara sett några enstaka avsnitt på tv då och då. Men eftersom de två första säsongerna bara kostade 79 kronor på Coop, så var jag ju bara tvungen att slå till. ;)
Vilket jag nu är väldigt glad över att jag gjorde. Det var länge sen jag har skrattat såhär ihärdigt sen jag började kolla. Jag kan bara inte hålla mig för skratt när jag kollar! Och skratt förlänger ju livet sägs det. Och jag märker faktiskt skillnad när jag kollar. För när jag skrattar så känner jag mig lugn och nöjd. Får en liten sån där lycklighetskänsla. Så då kanske man kan säga att Christine är mitt nya lyckopiller?
Ojoj, som det kan gå. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0