Kvällsmys

Nu har jag haft lite kvällsmys med mina tre små muspojkar. Vi har kollat på film och fixat lite med en uppgift till djurskyddskursen. Tänk vad allting blir så mycket roligare av sällskap, särskilt när det är fyrbent sällskap som gör allt för ens uppmärksamhet och en snabb liten puss. ♥

Klockan börjar att bli mycket och det börjar att närma sig tid för sängen. I alla fall för att läsa lite.
Naturligtvis är jag ju inte ett dugg trött, så som det alltid är när jag väl ska sova. Resten av dagen är jag supertrött och orkar knappt hålla ögonen öppna. Men så fort det blir kväll och det är okej att sova... Ja då är jag ju självklart hur pigg som helst! Jag är en nattmänniska, helt klart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0