Queen Mab

Jag vet att det är meningen att Queen Mab ska vara den "onda" sidan i filmen Merlin. Men alltså helt ärligt, vem försöker de lura? Hon är ju så jävla grym och epic att det inte går att låta bli att avguda henne. Både jag och min syster älskar denna filmen, eller rättare sagt vi älskar Queen Mab. Så till den grad att vi har utnämnt henne till våran gudinna som vi högaktar.

Och även om hon är den "onda" i filmen så tycker jag faktiskt synd om henne i slutet (i scenen nedan), taskigt att bara glömma bort henne.

Queen Mab ♥



--------------------------------

Denna videon summerar Queen Mab rätt bra.
Varken god eller ond, hon kämpar bara för sin överlevnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0