Söndag

Idag har verkligen varit en söndag, in i minsta detalj.
Jag har varit och postat mina filmer till Lovefilm, kollat på filmen Bad Teacher och läst en massa i min underbara Agatha Christie bok. Nu sitter jag och njuter av en enorm socker-kick som jag fick av att dricka kaffe och äta pannkakor med Nutella och banan... MUMS! Har aldrig testat det innan, men shajse vad gott det var. :)

Nu sitter jag även och njuter av att kolla på Xena "före Xena". Och för att klargöra vad jag menar så är det de avsnitten från serien Hercules där Xena först introducerades, innan hon fick en egen serie.
Så nu vet ni det, känns bra att kunna föra min kunskap inom detta extremt viktiga område vidare till er.
Hahaha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0