Ledig, fest och film

Måste säga att det känns faktiskt väldigt konstigt att inte ha några måsten hängandes över sig.
Sen i torsdags, efter då jag skrev tentan har jag varit helt och hållet ledig och kunnat göra precis vad jag velat. Utan att behöva få dåligt samvete för att jag inte pluggar. Har inte min första föreläsning fören på fredag... så har ju ett tag kvar till att bara njuta. Och kolla på alla filmer som jag vill se och läsa en massa i dessa underbara saker som kallas böcker som jag är så förtjust i. ;)
Känns jäkligt bra faktiskt.

Igår så var jag på inflyttningsfest hos Hanna och det var en riktigt niceig kväll. Hon hade fått det så fint och mysigt inne på sitt rum och det var så hemtrevligt. Jag hängde mest med Linnea under festens gång och det var fun fun! När de andra drog ut så drog voi och handlade mat. Sen hoppade vi in i bilen och åkte hem. Jag har världens snällaste mamma som kom och hämtade oss i Malmö klockan 2. Är henne evigt tacksam!

Idag har jag bara suttit vid datorn och låtit bli att känna någon som helst stress över någonting.
Just nu håller jag på och kollar på X-men - first class, och sen ikväll tänkte jag tvinga mamma att kolla på Kung Fu Panda 2 med mig. Eftersom att vi såg ettan tillsammans förra gången jag var här. Då anser jag ju att vi även måste se tvåan ihop :P Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0