Saknad av Axe

Jag har spenderat morgonen med att gosa med min lille axepaxe plutt. Snacka om att han blev glad när jag kom hem igår från Halmstad. Han trodde nog att jag hade övergett honom eller något. Shit alltså. Han var helt stirrig och sprang efter mig vart jag än gick. Han vägrade att lämna mig ur sikte, i fall jag skulle få för mig att lämna honom igen. Stackars lille plutten. Han undrade säkert vart jag tagit vägen och varför jag inte hade tagit honom med mig. :)
 
 
Så därför har vi haft lite quality-time tillsammans nu på morgonen. Bara legat i soffan och glott på Dallas. Haha. Axe snarkandes och kravlandes för att komma så nära att han kan få en liten puss. Innan han lägger sig vid mina fötter igen och somnar om. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0