Smådjursträff i helgen

Imorgon är det dags för Smådjursträff!
Ska bli skönt att åka iväg till Småland över helgen och spendera en hel dag med att bara prata djur. Man behöver det ibland, när man inte vanligtvis delar sitt intresse med dem som man oftast umgås med. Nu menade jag inte att folk jag umgås med inte tycker om djur, utan bara att de inte ser umgänget med djur som en livsstil på samma sätt som jag gör. ;)
Så därför är det skönt att komma bort lite och då och då bara umgås med "smådjursgalningar" en hel dag. :)
Sen på lördagkväll åker vi hem till mormor och sover där. Och stannar sen till på måndag förmiddag i Värnamo. Påvägen hem ska vi köra förbi Gislaved och kolla på två "kinespojkar" som jag är intresserad av. Och innan vi åker tillbaka till skåne så ska vi ta en sväng inom Halmstad för att se så att lägenheten står kvar. ;)

Full rulle i helgen med andra ord.
Och en massa bilåkande! ;)

Pappa ska vara marsvinsvakt och han har fått ett matschema att följa. Han verkade ta sitt uppdrag på fullaste allvar. Ställde frågor och kontrollerade att han visste var allt fanns. Så det känns bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0