Ballerina - marängsviss

Igår käkade vi tacos till middag, vilket är jättegott!
Så gott att jag åt cirka 3 gånger för mycket...
Och var så mätt att jag gick och la mig efter maten och sov 1 timme. Sen vaknade jag, satt lite vid datorn och sen gick jag och la mig för att sova, cirka 1 timme senare.... haha
Så jag var till sängs redan klockan 23! Rekord, typ!

När jag vaknade imorse så var jag fortfarande mätt och det samma gällde för mamma. Så vi var lite busiga och skippade frukosten och tog ett ballerina till kaffet istället. ^^
Den nya marängsvissen. Mums mums!




Och nu är det dags för kaffe igen, och gissa vad jag mumsar på!
Känner mig väldigt nyttig idag..
Ballerina till frukost, ett hårt tacoskal till lunch och några nachos.
Och till fika fler ballerina.
Haha, tur att vi ska äta MAT till middag i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0