Big Brother 2012 (ej spoiler)

Igår gick sista avsnittet av Big Brother 2012.
Och jag kunde inte se det eftersom jag inte har kanalen på tv. Så jag får snällt sitta och vänta tills idag istället. Så nu hade jag tänkt att se det, men samtidigt så vill jag ju inte se det. För då är det ju slut. Typiskt. Jag tror inte folk förstår riktigt vilket beroende det blir...:P
Nu när jag tänker på det. Det är ju inte så att man skippar andra saker för att man ska kolla på BB. Men däremot ser man ju ifatt de avsnitten man har missat på tv4 play...:P
Så jag har alltså sett alla 90 avsnitt som har gått nu i vår, varje dag utom på lördagar. Som ni kanske förstår så blir man ju lite beroende då, när man är van vid att se det varje dag liksom.
Sen helt plötsligt...*poff* no more.
Och vad ska jag då prata om med Sanne, Sofie och Patrik?

Normala saker? Typ vädret??

Why god why!!

Haha jaja så kan det gå när man inte har något liv. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0