Dallas i Lund

Idag är planen att jag ska ta tåget in till Lund för att mysa med Sanne lite.
Och datorn ska få följa med idag också. Vi ska hitta någon mysig plats att sätta oss på för att titta lite på den nya Dallas! Haha
Eftersom Sanne har lyckats att ta sig igenom alla 14 säsongerna av den gamla serien så är det ju ganska självklart att jag ska "stötta" henne i beslutet att även se den nya serien som har börjat. Haha
Jag har ju faktiskt sett ett helt avsnitt av den första serien, och har snappat upp lite småfakta om karaktärerna och handlingen, så jag ska nu göra mitt bästa för att hänga med i den nya. Plus att allt blir ju roligare när man har en serie att se tillsammans med någon. Som det är nu så kollar jag ju på alla serier som jag ser själv, och då har man ju ingen att prata om handlingen med om man skulle vilja det. Så detta känns bra.
Go Dallas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0