Ex-jobbet avklarat

Kom på nu att jag helt har glömt bort att berätta att vårt examensarbete blev godkänt förra onsdagen!
Hur jädra grymma är inte vi egentligen?
Vi fick även beröm av examinatorn, eftersom vi var de första som fick vårt arbete godkänt!
Woho, sug på den ni som inte trodde att vi skulle hinna bli klara i tid!!!
Vi blev nämligen klara först! Önskar att jag hade vetat det när man blev nerdragen av två handledare och en examinator som inte trodde att vi skulle hinna!

Läste precis på facebook att det är fler som har blivit godkända (det var därför jag kom på att jag glömt att säga något), grattis till er också!!
MH3 & MV3 for the win! ;)

Full och glad på examensdagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0