Singlar back in the days

Sitter och väntar på snyggingen med stort S.
Samtidigt som jag gör detta så lyssnar jag på en massa gammla singlar som jag hittade undangömda i en hög på mitt rum. Haha, snacka om att återuppleva massa minnen. Kommer ihåg när man var i den åldern då det var just singlar som man gav bort i present när någon fyllde år. Det var liksom det som gällde. Singlar eller något litet smycke.
Det var tider det, så mycket lättare att komma på presenter att köpa. Det fanns ju redan så tydliga riktlinjer. ;)
Nu har man ju ingen aning om vad man får eller vad man ska köpa. Fast det har ju sina fördelar det med. Kan ju vara roligt att variera sig lite ibland. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0