Shopping av ett nytt jag

Idag drog jag och mamma iväg och shoppade lite.
Något som är typiskt mig är att jag kan hålla i mina pengar väldigt länge och snåla som fan, bara för att göra av med allt på typ en dag... Eller nästan i alla fall. ;) haha
Men jag gjorde mest en massa rea fynd och det blev inte så farsligt dyrt som det kunde ha blivit. :P

Detta köpte jag med mig hem idag:


Supercoolig gubbmössa i snyggaste färgerna. ;)

Trosisar i knasiga färger, men i awesome modell!

Oh My God, cirka 50 år efter alla andra så införskaffar jag härmed min allra första "frans-tång", eller vad det nu heter...

Snyggis och skönis BH!

Oh my godness people! It's two Bandeau bras! :O
Man måste ju testa ;)

Och ÄNTLIGEN har jag köpt en ny eyeliner...
Satan vad jag har längtat efter en ny sen den förra blev uppäten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0