Inställd föreläsning

Imorse väcktes jag 06:50 av ett sms.
Från min lärare.
Det intressanta är ju att jag tydligen har hennes nummer, eftersom det stod hennes namn och inte okänt nummer. Haha, så kan det gå. Undrar när jag skrev in det?
Hon meddelade att föreläsningen denna förmiddagen var inställd.
Snacka om engagerad lärare som är inställd på att verkligen förmeddla att hon inte kommer och att föreläsningen är inställd. Jag blev faktiskt imponerad.
Annars brukar det vara så att alla står och väntar utanför klassrummet utan någon som helst varning. Tills det har gått en halvtimme och alla börjar bli irriterade och någon går och frågar någon på skolan. Och så får man reda på det på det sättet...
Så när läraren till och med smsar alla på morgonen så att man får reda på det så fort som möjligt, så kan man ju inte låta bli att bli imponerad!
Good work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0