Lagrat upp inför skrivandet

Idag började jag min morgon med att promenera till skolan i det fina vädret.
Sen hade vi en föreläsning inför vårat examensarbete och halvtidsseminariet. Som vanligt på Judits föreläsningar så gick tiden väldigt snabbt och innan man visste ordet av så hade de två timmarna redan gått och det var dags att ta sig hem igen. Eftersom att jag hade gått till skolan så hade jag ingen cykel att tänka på, så jag fick lov att åka med Sanne och Sofie i bilen hem till Andersberg igen.

Sen jag kom hem har jag ägnat mig åt att sitta och fixa och trixa lite med examensarbetet och nu ger jag upp det för dagen. Resten av dagens plugg ska gå åt att skriva på hemduggan som vi har i djurskyddskursen. Eftersom att jag har planerat att åka ner till Skåne under helgen så vill jag gärna hinna göra så mycket som möjligt innan dess. Eftersom jag har en känsla av att det inte kommer att bli så mycket gjort när jag väl är där nere. Jag ska nämligen terrorisera mina hundar med tusen kramar och pussar, för jag har saknat dem så sjukt mycket de senaste dagarna. Och jag har till och med börjat att drömma om dem. Så det är dags att åka ner och mysa sönder dem lite känner jag. Särskilt min gammeltant Kotte som nu har hunnit fylla hela 12 år!
Och snart är det Axes tur att fylla 10 år. De börjar bli gamla mina rara små älsklingar... :(

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Men för att orka hålla igång (och för att få mig själv motiverad) till att sitta och plugga en hel dag så har jag lagrat upp med en massa smaskigheter!


Sockernivån måste vara på topp för att man ska orka!

Men även vätskebalansen i kroppen måste vara i rätt form!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0