Melodifestivals Medley 2000

Oh my god, oh my god, oh my god!
Var precis inne på youtube och kollade runt lite och kom då över denna av en ren slump.
Är fortfarande helt i extas över att ha hittat den! iiiiiiih
Jag älskade denna mellanakten så jäkla mycket när jag var 11 (2000), och hade just denna akten inspelad på VHS. Och jag kollade på den så ofta att bandet började att hacka sig och flimra. Kommer ni ihåg när VHS band gjorde det när man hade kollat/spolat för mycket?
Precis när jag hittat den och börjat kolla så ringde mamma, och jag berättade för henne om mitt stora fynd. Och hon blev lika glad hon, så jag fick lägga ut den på Facebook så att hon också skulle kunna kolla. :D
Jag älskar musiken (melodifestival-låtar), artisterna, koreografin, danserna och storyn bakom det hela.
awesomely bra alltså!
Gud min kväll är räddad! I'm so happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0