Provtagning klar för dagen

Vi överlevde dagen. Och duktiga var vi också! Hann med rätt mycket faktiskt. Så vi håller tummarna att vi fortsätter med vårat duktiga arbete, så kanske vi blir klara tidigare än vad vi trodde. Hade varit riktigt gött!
Är riktigt sugen på det just nu faktiskt. Haha
Har ont i bröstkorgen (efter att ha haft stödet till borren där), min rygg är ute efter att mörda mig, mina leder är stela och musklerna vibrerar om jag gör något jobbigt. Ett riktigt träningspass hann vi med med andra ord idag. ;)
Jag stack hemifrån 07:15 och var tillbaka i lägenheten 17:40.
Så jag behöver väl knappast berätta att jag är sjukligt trött just nu.
Och imorgon är det dags igen, samma på fredag. Sen tisdag och torsdag nästa vecka också. Men som sagt, om vi jobbar på i samma takt så kanske vi blir klara tidigare. Hoppas, hoppas att vi orkar hålla tempot uppe. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0