Rubbad rytm

Jag sitter fortfarande och funderar på vad det var som egentligen hände imorse...
Haha
Jag gick nämligen upp kvart över 8 imorse! :O
Och då låg jag och drog mig ett tag i sängen innan jag kollade på klockan och gick upp. Att jag inte gick och la mig fören efter 1 igår kväll är väl egentligen ganska underförstått så det behöver ju knappast nämnas.
Jag tror att det är det faktum att jag har gått upp mellan 05:30-06:00 de senaste tre dagarna, fast att jag fortfarande har gått och lagt mig efter 12 varje kväll, som har gjort att jag har lyckats rubba lite på min sömn. Nu kanske jag inte behöver lika mycket? Eller vaddå, 8 timmar är väl inte mycket? Det är väl normal tid att sova för en vuxen människa?
Äsch, känner jag mig själv rätt så tar det inte långt tid innan min rytm är tillbaka som vanligt igen.
Men jag kommer ju att ha mycket tid till att plugga igen allt jag missat under veckan i alla fall. :)
Nu har jag ju fått boken, och jag har inte provtagning att ägna mig åt som kommer att ta alla krafter, så att man bara vill sova när man kommer hem. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0