Sista djurskyddsföreläsningen

Idag hade vi våran sista lektion i djurskyddskursen. Och det kändes lite tråkigt faktiskt. Jag hade gärna haft fler lektioner, gärna hela terminen ut. Dels för att jag älskar ämnet, men även för att läraren är grym och folket som läste kursen har varit ett härligt gäng och vi har alla haft väldigt roligt tillsammans på vår resa.
Vi avslutade vår sista lektion med att ha redovisningar. Alla grupper hade ett ämne som de redovisade om och efter det så körde alla med frågor om vad de hade redovisat om för oss andra att besvara. Det var faktiskt ett smart sätt att köra redovisningar på, för det fick en att lyssna hela tid och inte tappa koncentrationen. Eftersom att ens lyssningsförmåga sattes på prov efteråt.

Den ena gruppen körde med fler-valsfrågor och efteråt så delade de ut goodie-bags till de som fått bäst resultat. Jag och Jonna fick samma resultat, så vi delade på en goodie-bag.
Och på bilden nedan så visas vad jag fick med mig hem.


Ett regnskydd till sadeln på cykeln, en vattenflaska och ett magnet-bokmärke.
Och så delade vi på en tablettask under lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0