Där havet slutar

Just nu sitter jag och tittar på en film från Lovefilm som jag inte ens visste att jag hade i min lista. Så det var ju en överraskning när den damp ner i brevinkastet, men jag är glad att den gjorde det för den är rätt bra faktiskt.

"Där havet slutar" heter den och handlar om en liten pojke som försvinner när han är tre år gammal, och hans familj letar och letar, men hittar honom inte.
Inte fören nio år senare.
Är i slutet av filmen och nu försöker de anpassa sig efter alla dessa år. Ska bli intressant att se hur den slutar, för jag vet inte vem jag tycker mest synd om. Familjen som förlorat sin son/bror i nio år, eller den stackars pojken som nu har ryckts från den familj som han själv har levt tillsammans med under tiden och som han tror är sin riktiga familj, och nu helt plötsligt flyttar hem till främlingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0