Mot Värnamo!

Igår skickade vi in ex-jobbet!
En hel termins arbete och slit...
Oj, vilken underlig känsla det är.
Jag kommer på mig själv hela tiden med att tänka på att jag kanske borde skriva något på arbetet... haha det behövs ju inte för det är redan inskickat! Nu får vi bara hoppas på att det blir godkänt också! :)

I och med att detta nu är inskickat så har jag inget dåligt samvete över att jag tänker fly från Halmstad över dagen. I måndags fyllde nämligen min älskade mormor 80 år!
Så nu drar jag till Småland över dagen för att fira henne i efterskott. Mot Värnamo närmare bestämt. Värnamo var mitt andra hem när jag var liten, var alltid hos mormor och morfar under loven och vissa helger. Så det känns bra att äntligen ha tid att åka dit igen.

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0