Något gick snett

Idag har varit en riktigt såndär depp-dag.
Ingen aning om vad som hänt, men jag orkar inte göra någonting. Jag är bara ledsen. Har spenderat största delen av dagen i sängen, för trött för att ens orka lyfta handen och lyfta på täcket. Snyftat och lyssnat på musik är i princip det jag orkat med. Har försökt att sätta mig vid datorn för att plugga, men det har gått åt skogen rent ut sagt. Har skrivit en mening, sen blir det helt tomt i huvudet. Lagt mig i sängen igen. Satt mig vid datorn och skrivit en till mening och sen tar det stopp. Typ så har det hållt på hela dagen.

Är bara så jäkla trött och ledsen idag.
Hoppas på en bättre morgondag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0