Nya shoppingfynd

Största delen av dagen har spenderats inne i stan.
Med lunch, studiebesök och en liten shoppingrunda.
Därför tänkte jag nu visa lite bilder på dagens fynd.


Köpte en jättefin rosa BH i spets. Riktigt söt faktiskt. :)

Nytt svart nagellack, likadant som min syster har så jag vet hur grymt bra det är.

Svarta vantar.
Nu när det börjar bli varmt ute så är mina tjocka vintervantar lite väl varma att ha.

Självklart köpte jag böcker på second hand.
Knappast någon som är förvånad över det, haha.

Och så lite Agatha Christie, henne kan man ju inte motstå. ;)

Så därför köpte jag två!

Det var allt för denna gången. Erkänn att ni blev lite avundsjuka...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0