Plugg-Fredag

Idag har varit en jättelång dag.
Längsta fredagen på länge.
Men samtidigt har jag haft väldigt roligt och skrattat massor!

Jag och Michelle började dagen klockan 8 på Högskolebiblioteket med att jobba med ex-jobbet till klockan 1. Sen gick vi hem till henne och åt en supergod lunch. Efter var det tänkt att vi skulle fortsätta plugga, men vi fastnade framför tvn med kaffe och kollade på Gordon Ramsey's F word. Sen hann vi med lite youtube-klipp och en massa skratt innan vi fortsatte att plugga. Och bara för att orka vidare var vi ju tvungna att pausa lite med ett klipp av "Rena rama Rolf" och även ett klipp med "Svensson Svensson".
Vid halv fem tiden gav vi upp för dagen och jag begav mig av hem igen.

På vägen hem var jag bara tvungen att stanna till och hoppa av cykeln för att plocka med mig lite maskrosor hem till mina underbara marsvinsdamer. Min omtanke uppskattades djupt av mina små svin här hemma. Det blev en lyckad överraskning för dem. ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0