Sånt är livet

Och lika snabbt som allt kan gå åt skogen, så kan det vända och bli bra igen.
Idag kom min räddande ängel i form av Sanne.
En promenad med henne där vi båda fick chansen att spy ur oss all skit och samtidigt hjälpa varandra och jag fick den där välbehövliga kramen som jag längtat efter hela veckan. Och nu känns det lite bättre, och magen känns lite lugnare igen.
Nu lyssnar jag till Helena Bergströms fina sångröst i filmen "Sånt är livet" och försöker att glömma allt jobbigt en liten stund. Samtidigt försöker jag att plugga lite utan att ta på mig för mycket. Lagom är bäst som man säger. I alla fall ikväll.

Nu är denna videon visserligen inte från Sånt är livet, utan från filmen Livet är en schlager. Men det är Helena Bergström som sjunger i alla fall. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0