Vårstädat

Vilken härlig dag detta ser ut att bli.
Vaknade utvilad och pigg. Tog en dusch och började att plugga lite.
Sen har jag jobbat lite med att fortsätta hålla lägenheten i det vackra skick den var i när jag kom tillbaka till Halmstad. Malin har nämligen vårstädat, så då måste man ju se till att forsätta hålla den i detta underbara skick som gör att jag inte vill lämna den. Inte ens för att gå en runda. Trivs så himmla bra i den just nu. Till och med fönstrena i vardagsrummet är tvättade.
Man ser ut!
Wiho!

Nu tänkte jag ändå lämna lägenheten en liten stund för att passa på att promenera lite medan solen skiner. Sen är det fortsatt pluggtid som gäller. En stund i varje fall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0