Tvätt hela morgonen

Tisdag idag då.
Klockan ringde tio i 7, för då var det dags för mig att gå runt och samla in all tvätt. Har nämligen tvätt-tid mellan 7-11, och jag måste börja direkt, för jag har en jäkla massa tvätt och det är bara den ena maskinen som fungerar... SUCK!!
Hur jäkla svårt ska det vara att serva TVÅ maskiner? Haha
Jag ska vara glad att det åtminstone är en som fungerar. Men med all den tvätt jag har just nu så hade jag verkligen behövt två maskiner, gärna tre. Men men, ”Jag klarar mig nog endåååå

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha är du så skitig?! ;) krisar det är du alltid välkommen att tvätta hos oss! Vi har ju ingen egen men vi har mer lediga tider i tvättstugan än vad ni har där borta ;)

Svar: Haha nej jag är inte så skitig. ;) Men det var meningen att Anna (som är pälsdjursallergiker) skulle komma i helgen. Så därför var jag ju tvungen att tvätta allt med hundhår på. ;)
Emelie

2012-11-06 @ 10:41:30
URL: http://llojse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0