Har visst haft en bloggpaus

Jamen hallå ja.
Snacka om det var länge sedan jag bloggade...
Ska jag vara helt ärligt så har jag faktiskt inte haft tid, så har helt glömt bort min lilla raring.
Tråkigt.
Men men, skolan måste ju faktiskt gå först.
Plus att Axe är ju här nu, så all min lediga tid när jag inte pluggar går till att underhålla honom.

Men nu tänkte jag försöka få upp några inlägg. Framför allt lite bilder från Turridningen på Söderåsen som jag gjorde med klasskompisar från gymnasiet. Som var riktigt awesome faktiskt. Det var härligt att få rida ute i skogen trots vädret. (det ösregnade i början, men det var lugnt för vi hade alla regnkläder på oss)
Och hästen Anna som jag berättade om innan vi skulle rida fanns i hagen, så jag var borta och hälsade på henne och hon var lika vacker och trevlig som jag minns henne. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0