Instead of being good, don't you ever want to feel good?

Ibland blir jag lite stolt över mig själv. Som de gånger när jag verkligen sätter mig ner för att plugga och sen är riktigt effektiv. Som nu till exempel. Vi ska skriva en analys om boken Terrorist av John Updike, en skitseg bok förresten som jag aldrig hade valt att läsa frivilligt...
Och jag har valt att skriva om skillnader och likheter mellan två av karaktärerna i boken (det fanns 4 olika "frågor" som man fick välja mellan, och jag valde denna). Analysen ska vara på minst 700 ord och redan efter att ha suttit ner i 15 minuter och skrivit har jag redan kommit upp i 300 ord, och då har jag även lyckats att få in 3 citat från boken som stöd för mina åsikter. ;)
Så nu är det bara 400 ord om fattas. Sen ska jag ju naturligtvis redigera och fixa och trixa. Men det är alltid roligare att göra sånt när det går framåt med arbetet.

Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0