Mot Söderåsen!

God morgon världen!
Här sitter jag och äter frukost i väntan på att bli upphämtad av Louise vid 7-tiden. :)
I dag är det en resa ca 7 år tillbaka i tiden som gäller.

Vi ska nämligen till Söderåsens Turridning (där jag gjorde min APU, andra året på gymnasiet) med ett härligt gäng klasskompisar från gymnasiet.


Var inne och kollade på deras hemsida och såg att Anna fortfarande finns kvar. När jag var där och praktiserade så var hon en sprallig men charmig två-åring, som genast blev min favorit. Så jag hoppas att jag får se en skymt av henne, för att se hur hon utvecklades.


Det är hon på bilden och ni måste ju medge att hon är en riktig snygging! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0